Kia Soul by Hense

Het moeten niet altijd exclusieve merken zijn die speciale reeksen van hun al erg dure modellen op de markt brengen. Kia Motors America heeft een samenwerkingscontract met "Adult Swim", een programma op Cartoon Network voor een doelgroep van 18- tot 24-jarigen. Samen hebben ze aan graffiti-kunstenaar Hense gevraagd om een Kia Soul nog wat extra op te leuken. "Kia Motors understands the unique nature of the youth market and the importance of remaining true to their interests and lifestyle", aldus John O'hara, General sales manager en grote baas bij Cartoon Network. Er is ook een aparte webpagina opgezet, om liefhebbers toe te laten een exemplaar te winnen.

Kia verzorgt in Amerika wel meer zulke promoties, eerder sponsorden ze ook al Microsoft en FIFA met een Soul, als te winnen wagen. Ook bij de NBA kregen de meest verdienstelijke spelers een Kia-model overhandigd, ditmaal een Borrego, een SUV die bij ons niet wordt ingevoerd.

Bron: AutoEvolution

  

Reacties: 1 reactie

Laatst gepubliceerd

Reacties (1)

Plaats een reactie
pieter 16:36
afbeelding van pieter

Het maakt hem alvast minder saai

Uw reactie

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws