Ok, de nieuwe Punto is nog steeds niet mis. Maar hij is er wel op achteruit gegaan. Ook de naam moest eraan, wat was er mis met "Grande Punto" (klinkt toch goed)? De EVOlutie zit dan ook vooral onderhuids. Fiat's 1.4 Multiair benzine is nu verkrijgbaar. Die moet 15% meer koppel en 10% minder verbruik waarmaken. Verder belooft Fiat een afname van fijn stof met 40 %. Niet alleen de multiairtechniek maar ook de start/stop techniek levert hier zijn bijdrage. Dieselen kan met een update van de 1.3 Multijet. We zullen de nieuwe Punto uiteraard op de IAA in Frankfurt te zien krijgen.
Recente reacties
Test: Toyota Prius PHEV (2024)
Plug-in is inderdaad zeker niet de toekomst. Jammer dat deze Prius niet als gewone hybride wordt...
Door JP Holland 12 uur geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Alsof 28000€ zó maar in ieders schuif ligt! Tegen drie jaar verder is het aantal gezinnen dat de...
Door Joseph Jules Van der Eecken 1 dag geleden
KGM Torres EVX aan de prijs, in aanmerking voor Vlaamse EV-Premie?
Goede neus, de poep is om te huilen. Stoere SUV maar extreem veel weg heeft van een Jeep. Prima...
Door lips 1 dag geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Die Japanners toch, de koningen van de concepten. Veel beloven en weinig geven…. Toyota is in...
Door Elektrisch verhaal 1 dag geleden