Als ik aan Buick denk, denk ik aan gepensioneerde Amerikanen. Blijkbaar heeft Buick ergens in zijn geschiedenis een sportieve lijn zitten die bestond uit wagens met turbomotoren. Meer moest GM niet hebben om de Opel Insignia OPC te converteren naar een Buick Regal GS. Het gaat nog wel over een concept, maar veel concept is hier niet meer aan. Leuk detail is dat de Regal GS niet over de 325 pk sterke 2.8 V6 Turbo beschikt van de Insignia OPC.
Bij Buick willen ze uitsluitend viercilinders gebruiken op hun Regal. Daarom gebruiken ze de geblazen 2.0 viercilinder. Ze hebben de 2 liter wel getuned zodat hij nu 255 pk en 400(!) Nm voortbrengt. De vierwielaandrijving uit de OPC en Saab Turbo X blijven wel aanwezig.
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 5 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 5 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 22 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden