General Motors legt de lat voor de Europese constructeurs meteen erg hoog. Ze zal namelijk een garantie bieden van 8 jaar of 160.000 kilometer op de batterij die in de Chevrolet Volt schuilt. Daarbij komt nog eens dat de garantie over te dragen is bij de verkoop van de Volt aan een tweede eigenaar. Die garantie is uiteraard de langste en de beste die momenteel te vinden is op de elektrische/hybride markt.
De garantie dekt de hele batterij, geen addertjes onder het gras dus. Alle 161 componenten worden gedekt, en maar goed ook. Want een nieuwe batterij kost je al gauw 8.000 à 10.000 dollar. We zijn benieuwd of Europese en Oosterse constructeurs dat niveau snel kunnen evenaren.
Via Carscoop
Recente reacties
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 11 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden
Opel roept 120.000 Astra's en Zafira's terug wegens claxonprobleem
Bij mij nu ook het probleem met mijn zafira b. Niets werkt meer op het stuur. Wat nu.
Door Linze Hoekstra 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
Ik zie de You versie staan voor 20.530€ (incl BPM), dat is een verschil van 5500€ , in Vlaanderen...
Door John 1 dag geleden