Niet helemaal verwacht toont BMW een teaser van de nieuwe 1-reeks op het internet. Het beeld van de afgedekte wagens maakt deel uit van de nieuwe reclamecampagne van BMW, 'One origin, two originals'.
Daarbij krijgt de kijker op de website
2originals.com wat filmpjes te zienvan broers en zussen die elk een keuze maken tussen rood of blauw. Je kan zelf ook een kleur kiezen en zo kans maken op een iPad2 van de exclusieve 'one origine, two originals'. De vertaling naar het Nederlands is niet vlekkeloos (wie weet wat een filmje is?) maar laat dat de pret niet drukken.
Recente reacties
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 19 uur geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden
Opel roept 120.000 Astra's en Zafira's terug wegens claxonprobleem
Bij mij nu ook het probleem met mijn zafira b. Niets werkt meer op het stuur. Wat nu.
Door Linze Hoekstra 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
Ik zie de You versie staan voor 20.530€ (incl BPM), dat is een verschil van 5500€ , in Vlaanderen...
Door John 1 dag geleden