In totaal spreken we over 8 seconden. De volgende jaargang van de Nissan GT-R zou een rondje rond dé Ring kunnen afleggen in nog geen 7 minuten en 24 seconden. Dat moet dan het resultaat wezen van een nog meer doorgedreven motormanagment en uitgekiende aerodynamica. Wat het vermogen betreft, zou die volgende Nissan GT-R over zo'n 550pk beschikken. Dat is toch een 30pk meer dan de huidige Nissan GT-R.
Verder zou de volgende GT-R zijn betere rondetijd kunnen behalen door een spitsere neus, die nog beter door de wind klieft als die van het huidige model. Al bij al lijken het kleine aanpassingen, maar ze hebben toch als resultaat dat de GT-R gemiddeld zo'n 5 à 8 Km/h sneller door de bochten racet en op ook 5 km/h sneller rijdt het laatste lange rechte stuk. Hierdoor zou hij echt wel gaan flirten met de grens van de 300km/h, aangezien hij nu al vlot 296 km/h aantikt tijdens dat rechte stuk. Meer nieuws volgt ongetwijfeld in de loop van volgende week, want dan wordt de nieuwe Nissan GT-R officieel voorgesteld.
via WCF
{{galerij}}
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 4 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 4 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 21 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden