BMW gaat onderzoeken of ze reclame kunnen weergeven op de iDrive-interface die steeds meer gemeengoed wordt in hun wagens. Klinkt dat als slecht nieuws?
Op dit moment wordt tests uitgevoerd met een prototype van het systeem in de 7-reeks. Het zal niet gaan om zomaar wat reclame, de reclame zal gericht zijn op de noden van de gebruiker. Zo kan de gebruiker vooraf voorkeursinstellingen bepalen, zodat alleen de reclame die hij wil wordt weergegeven. BMW geeft zelf een voorbeeld van beschikbaarheid van parkeerplaatsen in de buurt van waar je heen wil. Ook denken ze aan winkels in de buurt van je huidige locatie die hun kortingen willen weergeven. Wij denken verder aan zwembaden in de buurt als je het kinderslot activeert, restaurantjes die worden weergegeven eens het avond wordt, of cinemazalen eens het nog wat later wordt.
Recente reacties
Opinie: Nee, we moeten Audi Vorst niet redden met belastinggeld
Als men audi wil redden.waarom lukte dat niet met ford genk???. Brussel is belangrijker dan Brussel.
Door Cortinovis 6 uur geleden
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 2 dagen geleden