In West-Europa is het een merk dat vooral de hoofdrol speelt in tal van mopjes, maar maak je geen illusies; Lada is een groots merk. Nu ja, in Rusland vooral. De constructeur probeert haar imago sterk op te frissen naar de buitenwereld toe. Een nieuwe logo moet de kers op de taart zijn.
Lada doet er alles aan om van spotvogel naar respectabel merk te evolueren. Dat kon je al zien aan de conceptwagens die over een voor het merk revolutionair design beschikken. Nu moet het logo ook datzelfde gevoel uitstralen. Hoe ze dat doen? Door het dieper uit te snijden en op die manier een 3D-gevoel op te wekken. Soms zit het hem nu eenmaal in de details.
De Lada Vesta zal de eerste wagen zijn die pronkt met het nieuwe logo.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 14 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden