Al 9 jaar draait de huidige Lancer mee. Mitsubishi heeft echter geen plannen om een opvolger te voorzien. Om de verkoop toch in leven te houden, frissen de Japanners de sedan op voor de Amerikaanse markt. Een Evo-variant moet je daarbij niet verwachten.
Er uitgaan met een knal... Het is iets waar de Lancer niet op moet rekenen, want Mitsubishi blijft de huidige generatie in leven houden zoals televisiemakers kookprogramma's blijven uitbraken. Kort gezegd; het nieuwe is er al lang af.
Niet anders bij deze facelift. Die zorgt er alvast voor dat de ooit zo sportieve rakker meer weg heeft van de Space Star. Onder de kap een 2.0-benzine met 148 pk en 196 Nm of een 2.4-liter benzine met 168 pk en 226 Nm. Torretjes die je beiden kan uitrusten met een CVT. In het geval van de GT-versie, de sportiefste uitvoering nu de EVO niet mee aan de facelift mag, krijg je standaard een manuele vijfbak. Tijd om afscheid te nemen van de Lancer, Mitsubishi...
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 9 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 9 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden