Vrees echter niet, want het Franse merk zal maar één idee daadwerkelijk in productie nemen wanneer de Chiron zijn quota heeft gehaald.
Een goedkoper model, een sedan, misschien wel een luxe-SUV. Het kreeg allemaal een dikke njet toen de Veyron in volle productie was. Logisch ook, want het Franse merk werkte volop aan diens opvolger, de Chiron. Die is nu klaar waardoor Bugatti uitkijkt naar iets nieuws. En moeten we CEO Wolfgang Durheimer geloven, dan bekijkt het merk momenteel vier pistes.
Eén daarvan is het verder uitwerken van de Galibier. Je weet wel, de vierdeurs-Veyron destijds. Over de drie andere opties rept Durheimer geen woord. Al moet je geen raketgeleerde zijn om te beseffen dat een instapmodel, luxe-SUV en een elektrische wagen op tafel liggen. Ongeacht welke richting Bugatti zal inslaan, het is wachten op het einde van de Chiron voor het nieuwe model van de band mag rollen. Kwestie van geen massamerk te maken van Bugatti.
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 8 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 8 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 1 dag geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 1 dag geleden