Vrijdag Fandag 2019: Stel je kandidaat!

vf-seizoen5-header

We hebben ze al een tijdje in onze broodtrommel laten zitten, maar dit jaar willen we ze terug. Wat? Jouw auto en jouw liefhebbersverhaal! Vrijdag Fandag in een notendop.

Onze laatste reeks van Vrijdag Fandag dateert alweer van 2016, op een drietal video's na dan. Tijd om hem opnieuw boven te halen en jullie aan het woord te laten.

Maar daarvoor hebben we dus jullie input nodig. Dat kan eenvoudig met onderstaand formuliertje, waarbij je ons je gegevens doorgeeft. Zo maak je kans om mee opgenomen te worden in de reeks.

inschrijven maar

Wie mag het formulier invullen? Wel, iedereen die een wagen heeft waarover hij of zij een fijn verhaal kan vertellen. Een speciale velg moeten gaan halen in Spanje? Een midlife crisis overbrugd met een cabrio? Eindelijk die auto gekocht die op de LP cover van je favoriete schlagerzanger stond? Zolang jij iets te vertellen hebt over je wagen, hebben wij een luisterend oor.

Vul dus als de bliksem jouw gegevens in en dan zorgen wij ervoor dat jouw wagen in de kijker wordt geplaatst.

Laatst gepubliceerd

Reacties (6)

Plaats een reactie
Wim 09:50
afbeelding van Wim

BMW e30 driedeurs 316i? ;)

Techno Patat 16:56
afbeelding van Techno Patat

Co-ouderschap van een E30 325e die wat aangepast is :)? Telt dat :D?

Philippe Vergauwen 19:45
afbeelding van Philippe Vergauwen

Het verhaal over de niet zo vlotte inschrijving van je andere auto telt anders ook wel :)

Techno Patat 07:02
afbeelding van Techno Patat

Hahaha ja dat was niet goed voor m’n humeur :p! Maar die is al eens aan bod gekomen in autofans vrijdag ze, zo interessant is m’n auto ook nie :(:!

4g63 13:43
afbeelding van 4g63

Beestje haar druklager word vervangen, s bekende ouderdomskwaal en is niet thuis momenteel.
Mitsu galant 8g elegance, niks speciaals eigenlijk, met overvorm van 4g63 erin, de basis 2.0i ontwikkeld in de jaren 80 en datzelfde blokje is gebruikt tot in de evo9. Werd tot pakweg 5j geleden in nieuwe wagens gelepeld, huidige Outlander heeft de doorontwikkeling ervan onder de kap.
De 9g werd niet ingevoerd, heeft ook geen motor om in Europa te rijden, is soort hobby geworden om beestje op de baan te houden, want er zijn qua koetswerk toch verbeteringen mogelijk en dat heeft ook een eigen verhaal.
Lijkt oud sloom wagentje maar met tamme 4g63 erin is dat niet altijd geval, dat beestje uitgetest en doorontwikkeld is tot 400d km is tof om weten.

4g63 19:01
afbeelding van 4g63

Wou ze wegdoen en iets nieuws en vooral anders rijden maar paar weken geleden beslist van ze te houden.
De totale som van de nodige en minder dringende werkjes vallen lager uit dan k dacht en voor LEZ kan ze nog tot 2028 overal binnen, op forums vind je terug dat ze nog een ouderdomskwaaltje kunnen hebben waarvan de prijs van de druklager word benaderd, verder weinig te lezen naar dingen die grote zak centen kost.
Ga er dus mee door, inclusief jaarlijkse inspectie van roest en indien nodig de nodige spuitbussen.
Als ze terug is blink k ze binnenin is op om wat foto's te voorzien.

Uw reactie

tdbt-2019

Recente reacties

Laatste rijtesten

Alle rijtesten

Laatste reportages

Alle reportages

Laatste nieuws

Alle nieuws