Lynk & Co is zich aan het voorbereiden voor de lancering op de Europese markt. Een virtuele testrit voor de pers was daar een duidelijk teken van, nu laat ALD ook weten de handen in elkaar te slaan met het zustermerk van Volvo.
Lynk & Co wil een alternatieve manier van autorijden aanbieden. Zo zal het Chinees-Zweedse merk niet via het klassieke dealernetwerk verdeeld worden maar is het de bedoeling dat de bestuurdrs de wagen 'huren'. Dat huren kan op verschillende manieren en één ervan is volgens een leasingformule. Daarvoor spreekt Lynk & Co ALD Automotive aan, omdat die volgens het merk op een gelijkaardige manier over het verbeteren van mobiliteit nadenken.
In verschillende landen worden voorbereidingen getroffen om een volledig digitaal aanbod te lanceren. Zo zal zowel het ondertekenen van het contract, de kredietcontrole en het beheer van de contracten via de digitale weg verlopen. Daarenboven wil Lynk & Co ook dat de bestuurders lid worden van de Lynk &Co online community. Dat biedt toegang tot het deelplatform van het merk, met de mogelijkheid tot het boeken van een wagen en het delen met familie of vrienden. Ook zou Lynk & Co gaan voorzien in exclusieve evenementen in clubs die tot de community behoren, waaronder de flagshipclub in Amsterdam.
Natuurlijk zijn dat soort evenementen niet de enige reden om voor Lynk & Co in de ALD-formule te kiezen. Zo biedt de leasingmaatschappij ook full-service pakketten aan voor de Lynk & Co 01, de eerste SUV van het merk. Daarbij kan gekozen worden voor een 01 in blauwe of zwarte Econyl-uitvoering, een materiaal gerecycleerd uit vislijnen en andere afvalstoffen. De leasepakketten zijn verkrijgbaar met flexibele termijnen en even flexibele kilometeraantallen. Inbegrepen in de prijs is de verzekering, pechverhelping, en de registratie en onderhoud van het voertuig. Dat laatste gebeurt met een deur-tot-deur service van Lynk & Co waardoor je zelf niet naar een servicepunt moet rijden.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 18 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden