Dat is dan ook de endgame. De rijken zullen opnieuw kunnen genieten van een fileloos bestaan en hoeven nergens meer te zoeken naar parking. Dit met het klimaat als smoes, terwijl synthetische brandstoffen nu al een 0 uitstoot bereiken. Dan spreken we nog niet eens over de grondstoffen die nodig zijn voor grote batterijen en het toekomstige recycleren, voor zo ver dit kan, van deze batterijen. De groenen zijn gewoon verdoken communisten die er op zeer (s)linkse wijze in geslaagd zijn om dromerige werekdverbeteraars en jongeren voor hun kar te spannen. Aangezien de rest van de wereld (95%?) gewoon niet meedoet is het gewoon niet uit te leggen waarom West Europa dit pad kiest, tenzij, zoals ik reeds aanhaalde, de verdere verarming van de middenklasse het ultieme doel is. Eén van de doorslaggevende bewijzen is voor mij de onwil van de groenen om in te zetten op kernenergie en de ontwikkeling van thorium centrales, terwijl ze anderzijds toch voor complete elektrificatie van onze mobiliteit en verwarming gaan. Dat ze dat nu eens deftig uitleggen.

door Thomas
18/01/2023, 11u32


Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.

Inloggen