@Mathieu, inderdaad, door die groene geitenwollen sokken gaan wij straks de beste van de klas zijn (zucht), in plaats van gewoon de Europese richtlijn te volgen van 2035. Wat is de haalbaarheid van de doelstelling die Vlaanderen zichzelf heeft opgelegd ? Dezelfde als de kernuitstap waarschijnlijk ? Als puntje bij paaltje komt, hoop ik dat ze die maatregel afschaffen en zich aan 2035 houden. Dat geeft ons - als autoliefhebber - de tijd om ons daar naar te regelen. Ter info. Ik ben zelf een hybride (Porsche) en EV rijder (Tesla), en zo het zo graag nog een paar jaartjes houden ;-). Dat moest er voor mij ook nog even uit

door Dominique
13/06/2022, 09u50


Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.

Inloggen