Eigenlijk best halucinante hoe ze daar vroeger mee weg kwamen :-), 3800€ in 1977 is 10000€ vandaag (infaltie is een bitch!) en zoals je zegt, toen kreeg je daar amper 4 wielen, stuur en een motor voor. Daar moeten mooie marges op gepakt zijn toen! Vandaag kan je een sandero kopen voor 10990€, het ding is groter, heeft meer vermogen, op elk punt beter uitgerust, betere garantie voorwaarden,... Inderdaad, leuke doordenker! Vroeger was het niet altijd beter.
Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.
Inloggen