Eigenlijk best halucinante hoe ze daar vroeger mee weg kwamen :-), 3800€ in 1977 is 10000€ vandaag (infaltie is een bitch!) en zoals je zegt, toen kreeg je daar amper 4 wielen, stuur en een motor voor. Daar moeten mooie marges op gepakt zijn toen! Vandaag kan je een sandero kopen voor 10990€, het ding is groter, heeft meer vermogen, op elk punt beter uitgerust, betere garantie voorwaarden,... Inderdaad, leuke doordenker! Vroeger was het niet altijd beter.

door Adriaan
13/07/2022, 17u43


Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.

Inloggen