klopt,vergeleken met wat je krijgt waren auto's vroeger belachelijk duur, en toch doen we niets anders dan klagen en zagen,maar kopen we wel auto's ver boven die 10990 die je aanhaalt,en dan maar vitten op de prijs van een ev,terwijl men evenveel (en vaak zelfs meer)uitgeeft aan een hybride of zelfs gewone benzine of diesel,die dan (voorlopig nog)elk jaar een pak euro's kost aan taksen.tja,de buren overklassen heeft zen prijs.....

door andre123
14/07/2022, 16u32


Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.

Inloggen