Dit is wat ik vorige week al zegde. De kleine man, de middenklasser moet ertussen uit. Die rijdt en loopt overal in de weg van de zelfstandigen en de hoge loontrekkers. Die 2 hebben alle voordelen. De zelfstandigen van onkosten maken, waaronder de auto en tv en salon en....krijgen hogere kortingen en wat overblijft van de kost van hun auto rekenen ze door naar hun eindklanten. Ja helaas weer de kleine man de middenklasser. De hoge lonen moeten geen auto betalen, parkeergeld krijgen ze vaak terugbetaald van hun bedrijf, wat trekken zij hun die parkeerkosten aan. Zolang er maar geen middenklasser staat te laden is er geen probleem. Zelfde voor de bedrijfs/fleet wagens. Torenhoge kortingen, alles integraal aftrekken als onkosten en wat overblijft verrekenen naar hun eindklanten. Want ja welke deftige elektrische wagen onder de 30.000 is er. Juist ja GEEN! Leven België, leve de zelfstandigen, leven de multinationals die geen belastingen betalen. De kleine man, de middenklasse betaald alles dubbel wat de zelfstandigen en bedrijven in hun onkosten steken...
Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.
Inloggen