mss heeft johan wat overdreven,maar er zit veel waarheid in,waarom mensen niet zelf zelfstandig worden?simpel niet iedereen heeft het lef,middelen en of kennis...aan alles zijn voor en nadelen,alleen maken we er graag een sport van om onze eigen nadelen in de verf te zetten en onze eigen voordelen te minimaliseren....persoonlijk ken ik nogal wat partikulieren met bv een dacia,zelfstandigen niet 1,wel mercedes bmw audi zelfs ene met maserati tesla......en liefst meer dan 1....zoals een 1 mans zaak met een vrachtwagen 2 bestelwagens en een suv....van mercedes uiteraard.....is een reactie zoals die van johan dan zo verwonderlijk/onterecht?ik denk het niet.

door andre123
19/07/2022, 13u06


Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.

Inloggen