Net proberen Kia EV6 GT te bestellen.. wachttijd 2.5 jaar....
Moet geen tekening bij hee. Lees hier en daar, 2035 is nog lang ( het is 2029) wat Vlaanderen wil. Maar meer dan twee jaar wachten op een ev is niet praktisch of haalbaar. En sommige willen zelfs tweedehands verkoop van verbrandingsmotor verbieden, dat is al helemaal knettergek.
Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.
Inloggen