Als jij VAA betaalt, mag dat gewoon hoor. Daar dient die VAA namelijk voor, dat je die voor privé doeleinden mag gebruiken. Heb je de LV voor 100% ingeschreven en betaal je dus geen VAA, ja dan mag je die inderdaad niet privé gebruiken.

door this
16/08/2024, 17u38


Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.

Inloggen