helemaal mee eens.
Een mooi voorbeeld is de nieuwe brug over de autostrade in Baarle naar het industriepark. 2 vrachtwagens kunnen er nauwelijks nog kruisen. Het fietspad daarentegen is mijlenbreed en er zijn nauwelijks fietsers. Feestelijk ingereden door Schepen Filip Watteeuw.
Dit vlaams gepest past waarschijnlijk in een groter kader op lange termijn. De mens ontmoedigen om de auto te nemen. De volgende stap is de mens verbieden zich buiten zijn dorp te begeven zonder goede reden. Zogezegd omwille van het klimaat. Geen grap deze plannnen liggen echt op tafel. In de pen klimmen als protest zal niet genoeg zijn
Je moet ingelogd zijn om reactie te plaatsen.
Inloggen