De kracht wordt geproduceerd door een 5.0 V10 motor met twee turbo’s. De V10 Biturbo levert dan ook goeie 580 pk en een koppel van 650 Nm tussen 1.500 en 6.250 toeren. Voor een Sedan kan dat zeker tellen. Let ook op het aantal toeren, dit kan resulteren in een zéér mooi geluid. En de RS6 Sedan is dan ook serieus snel, naar de 100 zelfs nog 0,1 seconden sneller dan de RS6 Avant. Standaard werd de topsnelheid begrenst op 250km/h. Mits een beetje kennis of een aardig woordje aan je concessiehouder kan de topsnelheid nog verhoogt worden tot bruutweg 280 km per uur.
Voorts is het meeste gelijk aan de RS6 Avant. De RS6 sedan staat ook op 19″ wielen met bandjes in de maat 255/40. De voorste remschijven hebben een diameter van 390 mm en de in zwart uitgevoerde remklauwen zijn voorzien van een RS-logo. De achterste remschijven hebben een diameter van 365 mm.
Bron: Autoblog
De kracht wordt geproduceerd door een 5.0 V10 motor met twee turbo’s. De V10 Biturbo levert dan ook goeie 580 pk en een koppel van 650 Nm tussen 1.500 en 6.250 toeren. Voor een Sedan kan dat zeker tellen. Let ook op het aantal toeren, dit kan resulteren in een zéér mooi geluid. En de RS6 Sedan is dan ook serieus snel, naar de 100 zelfs nog 0,1 seconden sneller dan de RS6 Avant. Standaard werd de topsnelheid begrenst op 250km/h. Mits een beetje kennis of een aardig woordje aan je concessiehouder kan de topsnelheid nog verhoogt worden tot bruutweg 280 km per uur.
Voorts is het meeste gelijk aan de RS6 Avant. De RS6 sedan staat ook op 19″ wielen met bandjes in de maat 255/40. De voorste remschijven hebben een diameter van 390 mm en de in zwart uitgevoerde remklauwen zijn voorzien van een RS-logo. De achterste remschijven hebben een diameter van 365 mm.
Bron: Autoblog
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 22 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden