Na het lek van de Subaru WRX hadden wij het gevoel dat het toch iets steviger kon. Daarom gaven we hem de typische STI-kuur.
Een knoert van een spoiler, grotere uitlaten en de typerende gouden velgen. Meer heb je eigenlijk niet nodig om een STI te herkennen. Wij smeten er nog de typische blauwe kleur tegenaan, brachten de wagen dichter bij moeder tarmac en gaven hem een aangepaste voorbumper + hoodscoop. Van de WRX Concept nemen we het carbon dak over.
Onder de motorkap hangt een viercilinder boxer die er een stevige 330 pk weet uit te puren. De gewone WRX moet het doen met maar 270 pk.
Eerder kwam er ook al een render voorbij, maar die leek ons iets te conceptvormig...
Wat vinden jullie er van?
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 3 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 3 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 21 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 23 uur geleden