Alfa Romeo beseft maar al te goed dat het er boenk op moet zitten met de Giulia QV. Waar anders dan op de Nürburgring kan je de sedan met Ferrari-inborst deze zomer spotten?
Wil je tegenwoordig nog kunnen meespelen in de wedstrijd, dan moet het rijgedrag van je wagen afgesteld zijn op de Nürburgring. Niet dat klanten daar specifiek naar vragen, want door de band heen zijn auto's alleen maar harder geworden, het staat gewoon zo goed in een persbericht.
Alfa Romeo doet uiteraard hetzelfde met de Giulia QV. Dat moet ook, want de Italianen hebben openlijk de aanval geopend op de Mercedes-AMG C 63 S en de BMW M3. Dan kan je maar beter zorgen dat het rijgedrag op peil staat. Hieronder alvast twee video's; eentje vanop het circuit, de andere aan het tankstation.
Recente reacties
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 5 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 8 uur geleden
Eerste test: Suzuki Swift (2024)
Suzuki Swift is een fijne wagen om mee te rijden. En niet alleen dat speelt een grote rol, de...
Door PETER KEUSTERS 11 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Leeggewicht van 3085 kg. Totaalgewicht ?? Ik denk dat een rijbewijs C hier verplicht is en...
Door Geert Lippens 11 uur geleden