Stukken duurder dan een full-option C4 Cactus, minder gebruiksgemak, een kleinere range en een slechtere afwerking. Slaagt Citroën de bal helemaal mis met de E-Mehari?
Tof idee, zo'n eerbetoon aan de originele Mehari uit 1968 gebaseerd op de nieuwe C4 Cactus. Echter draagt deze E-Mehari evenveel genen van de C4 Cactus als een cactus zelf. Want Citroën mag dan wel het design hebben bedacht, alle techniek komt van de Bolloré Blue Summer, een Frans elektrisch karretje zeg maar.
Nu hoeft dat niet slecht te zijn, want met een range van 200 km, een topsnelheid van 110 km/u en bakken charme is de E-Mehari best een geinig karretje. Mits Citroën een prijs vraagt in lijn voor wat je krijgt. Een full-option C4 Cactus kost zo'n 23.000 euro. De E-Mehari? Die krijgt een richtprijs van 25.000 euro. Alsjeblieft.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 2 dagen geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden