Sinds ex-Audi Sport & -Lamborghini baas Stephan Winkelmann aan het roer staat van Bugatti heeft het Franse merk op korte tijd een interessante evolutie doorgemaakt. De komst van een tweede model, de Divo, bijvoorbeeld. Al staat er nog een model in de pijplijn, eentje voor gefortuneerde families.
Al sinds de lancering van de Veyron in 2005 doet het gerucht de ronde dat Bugatti werkt aan een luxueuze limousine. Nu, dertien jaar later is daar nog steeds geen teken van. Al lost CEO van het merk Stephan Winkelmann eindelijk wat meer info omtrent de familie-uitbreiding bij Bugatti. Winkelmann gelooft namelijk in een derde model naast de Chiron en Divo maar is afhankelijk van de andere opperbazen bij de Volkswagen Groep.
Zonder budget, geen nieuwe Bugatti. En Volkswagen heeft momenteel wat belangrijkere zaken op orde te zetten dan het uitwerken van een nieuwe hypercar voor de hyperrijken. Gaat het licht dan toch op groen, dan laat Winkelmann subtiel doorschijnen dat de familie-Bugatti geen sedan zal zijn maar een SUV. Een logisch gevolg van de SUV-gekte in autoland.
Recente reacties
Opinie: Nee, we moeten Audi Vorst niet redden met belastinggeld
Als men audi wil redden.waarom lukte dat niet met ford genk???. Brussel is belangrijker dan Brussel.
Door Cortinovis 7 uur geleden
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 1 dag geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 2 dagen geleden