In een geniale marketingzet besloot Alfa Romeo zich naar voor te schuiven als enige sponsor voor de grootste BMW-bijeenkomst ter wereld. Of hoe Bimmerfest USA 2019 in het teken stond van Alfa Romeo.
Je hebt ze over de gehele wereld, de Bimmerfest-bijeenkomsten. Hoogdagen voor mensen die BMW ademen. En die van Amerika, dat zou naar eigen zeggen de grootste zijn. Een evenement met stevige proporties maar zonder inbreng van BMW zelf. Alfa Romeo zag de kans en besloot sponsor te worden van het evenement.
Het doel? BMW-eigenaars met Giulia Quadrifoglio en Stelvio Quadrifoglio over het circuit sturen. Slimme zet natuurlijk, want zo wist Alfa Romeo meer dan 300 testritten te verzamelen over twee dagen met potentiële klanten. Geef toe, qua geniale marketingzet kan dit tellen.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 13 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden