Het herwerkte Lotus-logo komt er gelijktijdig met de voorstelling van een nieuwe sponserdeal met de Engelse voetbalclub Norwich City.
Lotus wil onder leiding van haar nieuwste volledige elektrische hypercar, de Evija, een nieuwe lijn van modellen aanbieden en bij die verandering hoort eveneens een aangepast logo. Dat nieuwe logo is minder druk dan de uitgaande versie en oogt daardoor eenvoudiger. Het 3D-effect verdwijnt en “Lotus” staat niet meer gebogen. Met het nieuwe logo verwelkomen we ondertussen variatie nummer 8 van de allereerste uit 1948. Het “embleem” boven Lotus zijn de initialen van de oprichter Anthony Colin Bruce Chapman.
Recente reacties
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Alsof 28000€ zó maar in ieders schuif ligt! Tegen drie jaar verder is het aantal gezinnen dat de...
Door Joseph Jules Van der Eecken 12 uur geleden
KGM Torres EVX aan de prijs, in aanmerking voor Vlaamse EV-Premie?
Goede neus, de poep is om te huilen. Stoere SUV maar extreem veel weg heeft van een Jeep. Prima...
Door lips 1 dag geleden
BAM: Nissan lanceert 30 nieuwe modellen tegen 2026
Die Japanners toch, de koningen van de concepten. Veel beloven en weinig geven…. Toyota is in...
Door Elektrisch verhaal 1 dag geleden
KGM Torres EVX aan de prijs, in aanmerking voor Vlaamse EV-Premie?
Verkrijgbaar vanaf 39990 € !
Door Kurt Van De Vyver 1 dag geleden