Potige bodykits, een afgeborsteld interieur en een aangepaste ophanging: de Toyota C-HR GR Sport krijgt een sportieve behandeling. Maar juich niet te snel...
Eerder presenteerde Toyota al een GR Sport-uitvoering van de Corolla. Nu is ook de C-HR aan de beurt. Tenminste: in Japan. Deze C-HR GR Sport is namelijk een uitvoering voor de thuismarkt, en is daar verkrijgbaar met de hybride 1.8 en de uitgaande 1.2 turbobenzine.
Naast visueel spoilergeweld en sportieve accenten in het interieur heeft Gazoo Racing ook voor een aangepast chassis gezorgd. De C-HR werd met een verstevigingsbalk iets stijver gemaakt, en ook de stuurinrichting, ophanging en stabilisatorstangen werden onder handen genomen.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 14 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden