Niets zo vervelend als een te warme wagen. Als chauffeur heb je pech en moet je lekker blijven zitten. Als passagier kan je echter even verkoeling gaan zoeken op de patio/ motorkap. Zo lijkt het hier alleszins te gebeuren...
Van plan om één van de dagen naar het strand te gaan? Waarom maak je dan eens geen zandsculptuur van je favoriete wagen. Volgende kerel geraakt er goed mee weg, letterlijk zelfs. Maar hey, deal with it.
Gassen zijn van nature geur- en kleurloos. Daarom voegen ze bij aardgas bijvoorbeeld een vunzig geurtje toe zodat we meteen onraad kunnen ruiken. Maar wat als de CO2-uitstoot van fossiele brandstof zichtbaar was? Zouden we dan sneller het gevaar ervan inzien?
Niets zo hatelijk als de smalle parkeerplaatsjes in onder- en bovengrondse garages. De palen proberen enkel maar de verf van je deurpanelen te schrapen en de wagen in het vak naast je staat altijd net iets over de lijn. Aan de palen valt niets te doen, die andere wagen... blijkbaar wel.
In de racerij zijn spiegels onmisbaar. Dat weet volgend coureur maar al te goed. Na een een stevige crash waar zijn hoofd bijna wordt afgereden heeft hij maar één reactie: spiegeltje goed zetten en lekker verder racen.
Het moet de vrees zijn van ongeveer elke chauffeur. Uit je parkeerplaats rijden terwijl iemand anders aan de tegenovergestelde kant net hetzelfde doet. De gevolgen kan je wel raden. Maar wat doe je na zoiets?
De reactiesnelheid van een jachtluipaard, dat heeft de chauffeur in volgende GIF. Terwijl hij rustig aan het rijden is duikt er plotsklaps een knalgele scooter op. Wat de man op de brommobiel bezielde, het is ons een raadsel...
Voor snelle rondetijden, moet je op de limiet rijden. Het is een leuze die meer dan steek houdt. Volgende rijder in zijn Mercedes DTM-wagen toont aan hoe ver je op de limiet kan gaan tijdens het racen.
Al klapt je spiegel toe, al heb je jouw antenne niet uitgedraaid, al hangt je ruitenwisser verkeerd... Doe nooit, maar dan ook nooit je deur open in het midden van de wasstraat. Anders gebeurt er dit.
Er zijn maar weinige autosporten waar je sneller bent door zijwaarts de bochten in te glijden. Wanneer heb je laatste een F1-wagen een drift zien leggen in een haarspeldbocht? Juist ja. In de rallywereld is het echter schering en inslag. De volgende drift is er eentje om duimen en vingers af te likken...
Rallyrijden is gebaseerd op 3 principes: 60% stuurmanskunst, 30% goede aantekeningen en 10% geluk. Dat laatste had deze coureur niet te kort. Maar hey, haters gonna hate...
Niets zo hatelijk dan van het circuit vliegen met je racewagen waarna hij niet meer start. Enige dat er dan nog opzit is uitstappen en wegwezen. Al moet je blijkbaar opletten met de deuren van DTM-wagens uit de BMW-stal.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 5 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 11 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 1 année
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 1 année