Wie de bandenproducent Marangoni al was vergeten, wordt bij deze herinnerd aan zijn bestaan. Dit keer niet met groene wielen op een Giulietta, maar met rode wielen op een Range Rover Evoque Si4 2.0 liter turbo. Die mag dan wel als basis dienen, heel erg veel hielden ze niet in hun standaardvorm. De M-Power EvoRed 255/30R20 banden mogen de meest opvallende wijziging zijn. Maar verder merken we ook nieuwe bumpers op en een nieuwe lak die de Evoque een satijne toets geeft. Maar er is meer. Deze Evoque rijdt op meer dan benzine alleen.
In samenwerking met Bigas International ontwikkelde Marangoni een nieuw systeem zodat deze Evoque twee tanken heeft. Eentje met het gekende octaansapje, de andere tank krijgt een mengsel van methaan en waterstof. Daardoor kan de Evoque plots 1.000 kilometer bollen op '1 tank'. Technisch werd verder nog een nieuw uitlaatsysteem geïnstalleerd, naast de andere gewijzigde technische componenten, waardoor het vermogen stijgt tot 300 pk. Orgineel is de Si2 trim goed voor 241 pk.
Binnenin merken we de rode dakbekleding op en zou er opnieuw overvloedig gesmost zijn met carbon. De zetels krijgen ook een nieuw patroon mee.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 5 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 11 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 1 année
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 1 année