Het merendeel van de autoreclames zijn vooral informatief en proberen - op een voorspelbare manier - in te spelen op emotie. Deze Citroën-reclame doet het net iets anders. Moeite die resulteert in een aardig filmpje.
Alle unieke elementen van de C4 Cactus - en ja, dan hebben we het ook over die airbumps - worden al vragend voorgesteld. Verder slaat de reclame eigenlijk op niets - op een bepaalde manier net zoals de Cactus, al werkt het juist daarom. Het is toch alleszins amusanter dan de typische promo's van een veel te jonge vader in een veel te dure wagen die veel te gelukkige niet-klagende kinderen van punt A naar B rijdt.
Hoe reclamemakers Franse auto's in de spotlight zetten? Kijk maar zelf:
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 5 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 11 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 1 année
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 1 année