Toegegeven, we hebben echt ons uiterste best gedaan om een mooie hoek te vinden om deze nieuwe Citroën C-Elysée op de gevoelige plaat vast te leggen. Dat is ons jammer genoeg niet gelukt.
Gelukkig hoeven we deze verschijning niet te veel te vrezen in ons West-Europese straatbeeld. De C-Elysée is namelijk bedoeld om te voornamelijk te worden verkocht in groeimarkten als China en Rusland. In deze landen zijn drie volume auto's als de C-Elysée als het ware een statussymbool en daar wordt dit type van wagen dan ook bijzonder goed gesmaakt. Eveneens heeft Citroën ervoor gezorgd dat dit model goed overweg kan met moeilijk en slecht onderhouden wegen, zoals je die in grote hoeveelheden kan aantreffen in bovenvermelde landen.
De C-Elysée zal worden aangeboden met twee verschillende benzinemotoren, een VTi motor met 72pk en een VTi motor met 115pk. Voor beide motoren worden de keuze aangeboden tussen een manuele en een automatische versnellingsbak. Eventueel is er ook nog de keuze voor een 92pk sterke HDi dieselmotor.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 7 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 1 année
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 1 année
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 1 année