Een bonestaak nog lichter maken? Daar moet je een knotsgekke Japanner voor zijn.
In Genève blinkt de nieuwe Swift op de Suzuki-stand. Wij gaan hem alvast aan het tandwiel voelen binnen enkele weken en diegene die achter het stuur mag plaatsnemen mag ons vertellen wat die 120 kilogram minder nu net met een Swift doen. Want vermogensgewijs is de Swift niet veranderd, of toch heel weinig.
woot woot!
Zo ligt er onder de kap een 1.2 DualJet of een 1.0 BoosterJet met respectievelijk 90 of 110 pk. Nieuw is ook de SVHS die een kleine elektromotor koppelt aan het geheel. Vooral het koppel vaart er wel bij. Koppel dat met een Swift die nog slechts 820 kg weegt, dan krijg je best een vinnig karretje. Toch kan de nieuwe Swift meer aan. Hij slikt zomaar even 265 liter bagage, ofwel 54 liter meer dan voorheen. Dat kan dankzij een langere wielbasis en grotere buitenafmetingen.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 7 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 1 année
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 1 année
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 1 année