@yves: het blijft een verschillend ontwerp! Maken om te doden maar het mag niet, of maken om te rijden maar doden gebeurt...
Een auto kan 200 omdat het nu eenmaal kan en omdat je het op bepaalde plaatsen ook mag! Als ik naar de NS ga doe ik op de autobahn ook eens 200 met m'n auto!
Die overigens totaal NIET zweeft maar heeeel erg stabiel blijft, deftige auto's die zweven zijn niet meer van anno 2000... Zelfde verhaal met remmen, iedere deftige auto heeft al een set goede remmen zitten hoor...!
Daarna is het weer rustig verdertuffen op 140-150... Op de NS zelf rijd ik dan ook meer, maar hier in BE blijft het meestal netjes rond de snelheidslimiet...
Ik ben dan ook meer van Pieter's principe! Ik haal veel meer plezier uit een bocht echt goed nemen dan van op een recht stuk 200 te halen... Maar om daarom de auto's te begrenzen? Toch liever niet hoor :p!
De machines zijn hier niet de schuldige, de gebruikers ervan! Dus ik snap je punt rond het rijbewijs! Maar ik blijf erbij dat auto's vergelijken met geweren een brug te ver is. Eerder gevaarlijke bestuurders vergelijken met terroristen :p!
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 6 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 1 année
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 1 année
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 1 année