Na de Chevrolet Captiva krijgt ook de Opel Antara een facelift. De wijzigingen buitenom blijven vooral beperkt tot de voorzijde, terwijl de motoren een fikse update krijgen. Binnen zien we een gebruik van hoogwaardiger materialen. Alle motoren voldoen nu aan de Euro5-norm, waarbij het verbruik daalde en het vermogen steeg.
De recent ontwikkelde 2.2 CDTI is in de Antara beschikbaar in twee versies, eentje met 184 pk en een fiscaalvriendelijker variant met 163 pk. Beide varianten kunnen met handgeschakelde of automatische zesversnellingsbak verkregen worden, terwijl de 184 pk versie standaard op de vier wielen wordt aangedreven. De 2.4 benzinemotor krijgt tegenwoordig 170 pk, dat zijn er 30 meer dan voordien.
Achteraan springen de gewijzigde lichtblokken in het oog, terwijl de voorkant in zijn geheel wat strakker werd getrokken, zodat de Antara weer mooi in het Opel-gamma past.
In het interieur werd aandacht besteed aan de middenconsole en aan de wijzerplaten in het dashboard. Ook krijgen de bestuurders de beschikking over Hill Assist -voor het makkelijk wegrijden op een helling - en een elektrische parkeerrem.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 7 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 1 année
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 1 année
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 1 année