De nieuwe Mercedes M-klasse mag ook mee naar de IAA in Frankfurt. Onder de kap vangen we aan met de ML 250 CDI die een twin-turbo 2.1l turbodiesel onder de kap krijgt met 201 pk en 500 Nm. Het blok wordt gekoppeld aan een zeventrapsversnellingsbak. De ML beschikt standaard over start/stop en energierecuperatie. De CO2-uitstoot bedraagt 158 g/km. Dat maakt dat de ML 250 CDI goed 28% zuiniger is dan ML 300 CDI van de vorige generatie.
Die lage waarden kunnen worden gerealiseerd omdat Mercedes de instapper standaard enkel voorziet van achterwielaandrijving. Meteen ook en primeur in deze klasse.
Grootste nieuws is de ML 300 CDI Hybrid, een diesel-elektrische SUV die op het einde van dit jaar zal worden voorgesteld. Onder de kap van die hybride ligt de 2.1l in de ML 250. Naast de verbrandingsmotor maakt de ML 300 Hybrid ook gebruik van een 20 pk sterke elektrische motor.
Commentaires récents
Les Seres 5 et 7 débarquent aussi en Belgique
j'attends avec inquiétude ci serres SF 5 arrivera un jour en belgique?? véhicule avec prolongateur...
Door bernard hoyez Il y a 4 mois
Prior Design transforme votre Hyundai i30 en voiture de rallye
Bonjour , savez vous placer un kit prior sur un Mercedes gle coupé hybride ? Merci
Door Wiggers Il y a 10 mois
Essai court : Ford Focus Clipper MHEV facelift (2022)
je voudrai savoir la date de livraison de la Ford focus titanium + clipper 2022
Door joris Il y a 10 mois
Renault Arkana E-TECH 145 : ce que vous devez savoir (2021)
je trouve que beaucoup trop de petits détails sont absents d'un modèle à l'autre. Exemples:...
Door BRAND Il y a 1 année