Ik rijd dikwijls met bedrijfswagens met aanraakscherm.
Wat een bedoening, BMW met een centrale knop, VW met knoppen of aanraakscherm enz...
Dat ding staat steeds vol met vegen en vettige vingers buurrk neen dank u.
Een auto die van punt A naar B gaat behoort bestuurd te worden en dan behoor je op de weg te letten, flitspalen, zondags rijders, verwarrende bewegwijzering, wehen werken, mobiele flits controles enz...
Reden genoeg om dus niet met je aanraakscherm bezig te zijn want het risico is te hoog om iets fout te doen.
Ik rijd met een Dacia Logan en de optie met aanraakscherm heb ik bewust niet genomen.
Lang leve de vrije keuze.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 2 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 9 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 10 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 11 mois