De nieuwe Polo deed ons al verbazen, hoewel de verwachtingen hoog waren. Met een ondoorgrondelijke kwaliteit en een versnellingsbak om 'u' tegen te zeggen. Maar mocht de Polo niet vinnig en snel genoeg zijn, dan kan je vanaf heden aankloppen voor de Polo GTI. Onder die GTI schuilt nu een 1.4 TSI (nog steeds gekoppeld aan een DSG bak), in tegenstelling tot de 1.8T van de vorige generatie. Met dat nieuwe blok beschikt de Polo GTI nu over een dikke 180 pk en 250 Nm koppel.
Of er eventueel ook aan een Polo R gewerkt wordt is niet uitgesloten noch bevestigt. Op vlak van styling zien we de Polo GTI 15 millimeter dichter tegen de grond staan. Ook de gekende velgen en interieur stijlelementen zijn opnieuw van toepassing.
Via Autoblog, België is laat met persberichten...
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 2 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 9 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 10 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 12 mois