Live in Genève: Dacia Logan MCV

Live in Genève: Dacia Logan MCV

Een break van de Logan staat op onze lijst van "potentiële kaskrakers", in Genève bracht Dacia hem mee.

De Logan MCV is bij ons gekend als zevenzitter,, maar daar brengt het Roemense merk nu verandering in door hem om te vormen tot break. Nog steeds plek genoeg, alleen zal deze variant een groter publiek aanspreken.

De Logan MCV is 4,49 meter lang en kan voorwerpen meezeulen tot een lengte van 2,7 meter. Met de achterbank rechtop slikt de Logan MCV 573 liter, hoeveel ruimte er beschikbaar is met een neergeklapte achterbank wordt niet officieel meegedeeld.

Live in Genève: Dacia Logan MCV

Onder de kap schuilen dezelfde motoren als de rest van het gamma. Een 0,9 TCe met 90 pk en een 1.5 dCi met 90 pk. Dat beide motoren prima rijden, konden we eerder ondervinden in Zuid Spanje. De zuinigste van de twee is de 1.5 dCi, die stoot amper 99 g/km CO2 uit en verbruikt op papier 3,8 liter per honderd kilometer.

Derniers articles publiés

Commentaires (1)

Laisser un commentaire
johan 17:27
Portrait de johan

Na zeven jaar en 180000km een Dacia Logan MCV 1.5DCI gereden te hebben overweeg ik de aankoop van dit slankere model. Voor de prijs van een occasiewagen met deze uitrusting krijg je een nieuwe wagen. ps; Een BMW M525 break zeven jaar oud en 180000km 12700€ (Autoscoot.be) kost evenveel als een nieuwe Laureate DCI . Doe er 310€ bij en je geniet van 5 jaar garantie. Geef mij dan maar 5 jaar tuffen zonder zorgen.

Laissez un commentaire

Commentaires récents

acce 2024

Derniers Essais

Tous les essais

Derniers Chroni

Tous les reportages

Dernières Actualités

Tous les actualités