Je kunt dat onderzoek moeilijk 100% waterdicht noemen, maar de schrijver vernoemt ook duidelijk dat er bepaalde parameters zijn die verder moeten onderzocht worden. Lijkt me ook logisch dat een zwaarder voertuig op bepaalde punten qua slijtage slechter scoort. In Nederland wordt (werd?) er getaxeerd op type brandstof en gewicht van de auto. Niet zo stom van onze Noorderburen.
Trouwens, een e-wagen produceerd dan wel geen lokale CO2 uitstoot wanneer die rijd, maar de elektriciteit die erin gaat groeit nog altijd niet aan de bomen en wordt vaak gewonnen uit niet zo groene fosiele brandstoffen. Of je moet het ding overdag rechtstreeks aan je zonnepanelen hangen natuurlijk. Of met met nucleaire energie, maar dat heeft dan weer andere nadelen ...
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 3 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 10 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 11 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 1 année