@ Yves: inderdaad. Waarschijnlijk ligt het grotendeels aan het feit dat Toyota simpelweg een grotere naam heeft, en een groter dealernetwerk. Toch blijft het jammer, want ook naar uiterlijk toe vind ik de Sub geslaagder. Ik hoop uit de grond van m'n hart dat Sub toch nog met een geblazen versie komt, en dan evt. met 4WD :-). Wie een atmosferisch blok wilt moet dan maar bij Toyota zijn!
Nog even over de Toyota. Het koppel is idd nogal aan de lage kant, maar da's vrij normaal voor zo'n blokje... De Veloster is bv. ziek in hetzelfde bedje (160NM ocharme). Een laag gewicht zou dit deels moeten compenseren, maar 1.3 ton is dan weer wat hoog voor zo'n smijtbakje. Ik vrees dat we net te lang naar deze hebben uitgekeken. Of je zal eraan moeten groeien, zoals het artikel verteld :-). Anderzijds zijn we misschien veel te verwend de laatste jaren door de snelle evolutie van de motoren. Als je hoort dat men tegenwoordig +150pk 'normaal' vind in een middenklasser frons ik toch m'n wenkbrauwen...
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 3 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 9 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 11 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 1 année