Met een vermogen van 85 kW en een verbruik van 12,7 kWh/100 km staat de e-Golf vanaf nu in de Belgische catalogus. Daarmee heeft Volkswagen de concurrent voor de Nissan LEAF en Ford Focus Electric nu helemaal in stelling gebracht.
Natuurlijk gaan ze er bij Volkswagen niet van uit de de e-Golf van bij het begin hoge toppen zal scheren. Hij is eerder bedoeld als imagobooster en mag ook de technologische evolutie van de Duitsers aan de klanten laten zien. Die klanten moeten daar dus 35.900 euro voor over hebben, minder dan wat je voor de elektrische Focus betaalt, die kost 39.990 euro. Een LEAF duikt met 2.990 euro wel een pak onder de prijs van de Duitsers.
hou uw krik...
Opties zijn er in de vorm van metaal- of parelmoerkleur en lederen interieurbekleding. Verder kan je ook opteren voor allerlei rijhulpsystemen, zoals Lane Assist of Park Assist. Laadkabels Mode 2 (10A) en Mode 3 Typ2 (16A) kosten 139 euro (voor beide samen), een oplaadcontact Combo 2 (EU) kost er 581 euro. Ohja, voor een krik en wagengereedschap in de wagen betaal je 18 euro extra.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 2 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 9 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 10 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 11 mois