Eerder moest Hyundai de WLTP-actieradius van de Kona EV naar beneden bijstellen omdat ze te lang in de zuinigere stadsfase zou blijven tellen. Nu mag Hyundai die radius weer omhoog schroeven vanwege een andere aanpassing.
Hyundai voerde namelijk een update door aan de Kona EV, waardoor die in zijn beide accuvarianten opnieuw ongeveer het originele rijbereik haalt.
acht procent erbij
Na de update haalt de Kona EV met 39 kWh-batterij 305 kilometer ver komt, de 64 kWh-versie rijdt zelfs 484 kilometer ver. Dat is een toename van 8 procent, of respectievelijk 16 en 35 kilometer verder dan voordien. Het zijn percenten maar het maakt het verschil tussen wel of niet nog even langs de sportclub rijden alvorens je bijlaadt.
Aan de driefasenstekker laadt de Kona in 4u50 of 7u25 op, aan de 100 kW snellader neemt het bij beide wagens 54 minuten in beslag.
Commentaires récents
Le Jeep Wagonneer S électrique dévoile son tableau de bord
je souhaite recevoir plus d'information sur les JEEP électrique et aussi sur les Hybride merci
Door Pierre BEGHIN Il y a 2 mois
L'entreprise Belge Kerv lancera un tricycle électrique en 2022
ou peut on en voir un et ou les vent on ???
Door wauters jp Il y a 9 mois
Que pensez-vous de la qualité des routes Belges ?
Une honte je suis pour le moment obligée de faire Virton Mont Godinne mais cette autoroute c'est...
Door Bergmann Il y a 10 mois
Premier essai : BYD Han (2022)
Je ne sais pas trop vous aider ici car nous sommes un média Belge. Vous pouvez toujours aller sur...
Door Felix Il y a 1 année