Op een salon dat zich dit jaar focust op bedrijfsvoertuigen mag een merk als Renault natuurlijk niet ontbreken. Ze nemen naast hun hele gamma aan bedrijfsvoertuigen ook een resem aan gewone modellen mee waaronder de Clio RS en de facelift van de Fluence.
Voor bedrijven biedt Renault drie wagens aan van drie verschillende grootten. Onderaan het spectrum hebben we de Kangoo die beschikbaar is vanaf € 12.950 met een conventionele motor en vanaf € 20.000 met een elektromotor. Meer ruimte kan je vinden bij de Trafic (€ 19.900). De Master sluit het rijtje bovenaan af met een maximum nuttige ruimte van 17m3 in de grootste versie.
De hot hatch liefhebbers worden ook niet in de steek gelaten en krijgen van Renault deze hete Clio RS voorgeschoteld. Onder de kap een 1.6 turbo met 200 pk die standaard gekoppeld is aan de E.D.C. automaat.
De Clio Grandtour staat als Belgische première op het autosalon van Brussel. Een verlengde versie van de gewone Clio die er gelukkig minder onhandig uitziet dan zijn voorganger.
We zien ook de bij ons relatief onbekende Fluence met zijn nieuwe facelift. Deze krijgt een iets andere snuit mee maar voor de rest zijn de wijzigingen eerder beperkt. Deze midcycle refresh moet hem iets meer uitstraling geven. Renaults' oude bekenden als de Twizy, Mégane, Laguna en ruimtebeest Espace zullen ook hun opwachting maken op de beursvloer.
Recente reacties
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Als je geen woekerprijzen hebt bij het openbaar laden (ze bestaan gelukkig), kom je nog steeds...
Door this 7 uur geleden
Kia EV9 GT komt eraan, krijgt “enorm vermogen” (2024)
Wat een buitengewoon fantastisch voertuig. Als ik centen had, ik kocht 'm meteen !
Door Polle 1 dag geleden
Opinie: Nee, we moeten Audi Vorst niet redden met belastinggeld
Maak bedrijfswagens in België alleen aftrekbaar als ze hier geproduceerd worden circa 1.3 miljoen...
Door Geecos 1 dag geleden
Test: Lexus UX 300h - nu wél klaar voor succes? (2024)
Top
Door Kurt Haegebaert 2 dagen geleden