Maxus

Maxus Deliver 9 is er nu ook als kampeerbus (en dat voor een fractie van wat je bij VW en Mercedes neerlegt)
Het addertje onder het gras? Vooralsnog kan je de kampeerversie van de Maxus Deliver 9 niet bij ons krijgen...
Test: Maxus eTerron9 - Portie gemengd XXL (2025)
Het aantal elektrische pick-ups in België kan je op één hand tellen. Maxus zorgt nu voor de middenvinger met de eTerron9, een 5,5 meter lange en 443 pk sterke elektrische pick-up die in amper 5,8 seconden naar de honderd sprint. Is hij echter meer dan een bazenbak? Autofans zocht het uit.
Nieuwe T60 MAX is de Maxus-pick-up voor wie nog niét elektrisch wil gaan (2025)
Wie Maxus zegt, zegt elektrische pick-ups toch? Wel, niet altijd. Na de T90 EV en de e-Terron9 is het nu namelijk de beurt aan deze T60 MAX… En je leest het goed: die doet het zonder ‘e’ voor of ‘EV’ achter zijn naam, maar gewoon met een dikke diesel in het vooronder.
Maxus eDeliver5 is budget-Buzz (2024)
Heb je wel oog voor zo'n Volkswagen ID. Buzz maar niet voor het torenhoge prijskaartje? Dan moet je misschien wel richting Maxus-dealer voor deze eDeliver5, een busje dat duidelijk bij de Duitsers zijn mosterd ging halen!
Maxus eTerron9 is nog een elektrische pick-up voor Europa (2024)
In de markt voor een pick-up, maar moet het een elektrische zijn? Dan kan je voorlopig maar op één adres terecht in België: bij Maxus. Zij bieden namelijk de T90 EV aan maar geen nood indien die je niet kan overtuigen. Zo voegt Maxus nu een tweede elektrische pick-up toe en die eTerron9 is flink wat krachtiger.
Test: Maxus T90 EV - pick-up met Vlaamse EV-premie! (2024)
Het is een kleine maar sterke markt, die van de pick-ups in België. De vreemdste eend in de modderpoel moet wel deze Maxus T90 EV zijn, een elektrische pick-up... die ook nog eens recht heeft op de Vlaamse EV-premie! Een 100% elektrische pick-up voor 34.524 euro (of minder als zakelijke klant)? Autofans doet de test.
Test + video: Maxus eUniq6 - Ruim elektrisch buitenbeentje (2024)
Na een resem bestelbusjes en een eigenzinnige elektrische monovolume trekt Maxus nu naar België met deze eUniq6, een lel van een elektrische SUV met een prijskaartje waar zelfs Tesla niet aan kan tippen. Maar is hij ook de moeite waard? Autofans zocht het uit.
Officieel: Maxus MIFA 7 is elektrisch gezinsbusje voor — inderdaad — zeven (2024)
MPV-fans opgepast, want er is een nieuw aanbod op de markt. Na de MIFA 9 brengt Maxus nu namelijk ook een MIFA 7 naar België, die het bij een dikke dertig centimeter minder lengte houdt. Toch propt hij daar nog steeds zeven zitplaatsen in, én natuurlijk een zuiver elektrische aandrijflijn.
Officieel: Maxus eUNIQ6 is grote elektrische SUV voor relatief klein geld (2023)
Maxus zet weer een stapje uit de richting van zijn bestelwagengamma, en nog geen klein beetje. Met deze eUNIQ6 waagt het zich namelijk aan een betaalbare, elektrische SUV, al blijft één kenmerk van zo’n busje wel overeind. Wat dacht je namelijk van 754 liter aan koffervolume?
Officieel: Maxus eDeliver7 is nieuw elektrisch bestelbusje voor België (2023)
Juich, milieu- of belastingbewuste ondernemer, want België heeft er een nieuw elektrisch busje bij. Dit is namelijk de Maxus eDeliver7, de nieuwste toevoeging aan het emissieloze gamma van de Chinese constructeur. Daar plaatst hij zich tussen de compacte eDeliver3 en de enorme eDeliver9.