Renault heeft de overtreffende trap van de Megane R.S. bovengehaald. Met de Trophy krijg je er 20 pk en een hoop rijsensaties bij.
Slim van Renault, om even te wachten met de krachtigste versie van de Megane R.S. Want waar andere merken steevast vermogen inboeten wegens WLTP-aanpassingen, kan Renault nu gewoon uitpakken met een krachtigere versie van haar powerbeest.
méér is méér
Renault geeft de Megane R.S. Trophy dezelfde 1.8 TCe, nu voorzien van 300 pk en 420 Nm. Dat doen ze door wat aan te passen aan de turbocompressie en de uitlaat. Standaard staat hij op het Cup-chassis, met een strakkere ophanging en een Torsen mechanische sper als belangrijkste kenmerken. De Trophy kan gecombineerd worden met manuele versnellingsbak of de EDC-automaat met dubbele koppeling. Verder krijgt hij ook de 4Control vierwielsturing ter beschikking. Hij staat op 19 inch velgen met Bridgestone high performance banden.
Binnenin biedt Renault Recaro-sportzetels voorin, bekleed met Alcantara. De Multi-Sense rijmodi uit de gewone R.S. blijven onveranderd beschikbaar op deze Trophy.
Recente reacties
Supercars opgepast: extreme Ford Mustang GTD komt ook naar Europa
Men Zou beter de 2.3 ecoboost terug hier invoeren.die gewone V8 krijgt men hier nog niet verkocht.
Door Johan waltens 3 uur geleden
Laadpalen in kaart: zo verhoudt België zich tot de buurlanden (2024)
Na 5 jaar elektrisch rijden, stel ik vast dat er inderdaad meer AC-laadpalen zijn dan 5 jaar...
Door David 4 uur geleden
Officieel: elektrische Mercedes G-Klasse pakt uit met vier elektromotoren (2024)
Je hebt dan nog marge van 415kg. Dus geen 4 zwaargewichten meenemen en je zit goed.
Door this 21 uur geleden
Eerste test: Zeekr 001 - Zeekr 'n vast (2023)
Ik heb de auto bekeken in de showroom van Amsterdam. Echt een mooie machine die héél afgewerkt en...
Door Jan VBK 23 uur geleden