Ik weet niet wie er allemaal op aan het wachten is, maar dit is de officiële verschijningsvorm van het modeljaar 2009 van de Chevrolet Corevette ZR1! Onder de motorkap zit een LS9 6.2liter small-block. De ingenieurs bij General Motors hebben nog geen officieel getal gelanceerd van het aantal pk's, maar dat zal allicht geen kleintje zijn!! Wel wordt door de project manager van het Corvette team al gezegd dat deze motor op zijn minst 100pk per liter en dus een 620pk/600Nm koppel moeten kunnen leveren. Veelbelovende cijfers als je't mij vraagt!
De ZR1 krijgt een stel gigantische carbon-keramische remmen mee, die echt wel nodig zullen zijn om een wagen van dit kaliber van de nodige remkracht te kunnen voorzien. De remschrijven zijn zodanig groot en moeten zo sterk zijn dat men leentjebuur is gaan spelen bij Ferrari om dezelfde schijven te kunnen monteren als op een Ferrari 599.
ik besluit dat deze kar er echt vet uitziet!
Ik weet niet wie er allemaal op aan het wachten is, maar dit is de officiële verschijningsvorm van het modeljaar 2009 van de Chevrolet Corevette ZR1! Onder de motorkap zit een LS9 6.2liter small-block. De ingenieurs bij General Motors hebben nog geen officieel getal gelanceerd van het aantal pk's, maar dat zal allicht geen kleintje zijn!! Wel wordt door de project manager van het Corvette team al gezegd dat deze motor op zijn minst 100pk per liter en dus een 620pk/600Nm koppel moeten kunnen leveren. Veelbelovende cijfers als je't mij vraagt!
De ZR1 krijgt een stel gigantische carbon-keramische remmen mee, die echt wel nodig zullen zijn om een wagen van dit kaliber van de nodige remkracht te kunnen voorzien. De remschrijven zijn zodanig groot en moeten zo sterk zijn dat men leentjebuur is gaan spelen bij Ferrari om dezelfde schijven te kunnen monteren als op een Ferrari 599.
ik besluit dat deze kar er echt vet uitziet!
Recente reacties
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Ik heb een ev als firmawagen, en eentje prive aangekocht, zou ik dan twee laadpalen moeten...
Door Adriaan 9 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Bij de opstart van de digitale meters in Vlaanderen werd al rekening gehouden met eenvoudige...
Door Pieter 12 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
En wat met capaciteitstarief? Het is allemaal zo simpel niet. Ik heb geen vennootschap, ik krijg...
Door this 12 uur geleden
Tweede digitale teller: dé oplossing voor elektrische bedrijfswagens die thuis laden?
Mij lijkt het dat de (negatieve) reacties hier vooral komen van mensen die een eigen vennootschap...
Door Bjorn 13 uur geleden