Bouwers van sportief goed grijpen volop naar de automaat met dubbele koppeling. Retesnel natuurlijk, maar niet zo lollig voor chauffeurs die jarenlang hun hiel-teen-kunsten hebben geperfectioneerd. Geen nood echter, want Aston Martin geeft de handbak nog bijlange niet op.
Andy Palmer, CEO van Aston Martin en een automan in hart en nieren. Tot op zo'n punt dat hij een automaat met dubbele koppeling eigenlijk als een noodzakelijk kwaad ziet. Vrees dus niet, de DB11 komt er met handbak, net zoals de vervanger van de V8 Vantage en de in totaal 7 nieuwe modellen die op til staan. Palmer heeft zich namelijk vooropgesteld om van Aston Martin het laatste merk ter wereld te maken dat een handbak levert.
Nu is het enkel nog maar de vraag wanneer de handbak voorgoed verdwijnt uit autoland...
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 4 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 19 uur geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 1 dag geleden