Een goed boek moet je niet herschrijven, een winnend team moet je niet wijzigen, dat is een beetje wat Dacia bij de Duster dacht. Dus kreeg hij enkel een nieuwe snoet en bleef hij verder rustig verder rijden.
Want de Duster is de success-story van Dacia. Met een verkoopscijfer van 5.000 stuks in België alleen draagt hij de wederopstanding van het Roemeense merk onde Renault-vleugels. Daarom mag hij nog een tijdje verder doen. Het wordt moeilijk om hem te vervangen. Hoewel, het lijkt erop dat wie voor de prijzenkraker kiest, het minder op het esthetische gemunt heeft.
Recente reacties
Verkoop luxemerken stuikt in elkaar in Zuid-Korea wegens... groene nummerplaten?!
Hier die regel invoeren heeft weinig nut. Je kan er hier toch al standaard vanuit gaan dat 90% van...
Door FLP 12 uur geleden
Brussel beboet op snelheid zonder dat er meting aan te pas komt
Deze "wettelijke mogelijkheid" zit toch wel in een erg grijze zone. Doe maar eens een test. Laat...
Door Marc 1 dag geleden
Dit wordt de nieuwe BMW X3… en die komt er niét meer als elektrische iX3
Gaat BMW nu echt niet leren uit de fouten van Mercedes? De EV's een futuristisch design geven is...
Door this 1 dag geleden
Opgepast, Dacia: nieuwe Citroën C3 op benzine kost minder dan 15.000 euro (2024)
c3 electro , geen trekhaak mogelijk, tenminste in belgie. in Nederland dan weer wel. europa....
Door paul 2 dagen geleden